Украинская Баннерная Сеть
Рекламні кампанії для забудовників

Розробляючи рекламну стратегію, ми враховуємо всі особливості об'єкту нерухомості, умови його продажу, технічні характеристики об'єкту, його конкурентноспроможність.

Види робіт:
1. Розробка концепції обьекту та його унікальної пропозиції.
2. Розробка стратегії просування об`єкта.
 - Організація і запуск рекламної кампанії,

 - формування бюджету реклами,

 - розробка і складання медио-плану,

 - проведення моніторингу для складання оцінки і аналізу ефективності реклами враховуючи сегмент ринку,    характеристики об'єкту...).
3. Проведення рекламних і інформаційно-консультаційних заходів.
Іміджево- цільовий блок кампанії містить рекламу самої фірми і інформацію про об'єкт нерухомості, що продається, його фото і план. Такий рекламний блок розміщується на найвидніших місцях друкарських видань.
Іміджева реклама кампанії в ЗМІ (преса, інтернет, радіо, телебачення, зовнішня реклама), на виставках і ін. заходах, привертає широку аудиторію потенційних клієнтів.

 

Украинская Баннерная Сеть